سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه

امروز 15 شهریور ماه سال عجیب 1400 در اوج موج پنجم کرونا تصمیم گرفتم این وبلاگ رو راه بندازم تا با هم یه نگاهی داشته باشیم به نرم افزار آی پلاک و قابلیت های مختلفش رو بررسی کنیم.

نرم افزار آی پلاک یکی از اولین نرم افزار های پلاک خوان کشوره که سال 1395 توسعه داده شده و از سال 96 دیگه فروش رسمیش شروع شد و الان رسیده به ورژن 3.7 . توی این مدت افت و خیز های زیادی داشته ولی الحمداالله الان دیگه به بلوغ کاملی رسیده و بر اساس نیاز مشتری ها نسخه های مختلفی عرضه کرده که در ادامه بیشتر بررسیشون خواهیم کرد.

نمیخوام خیلی تاریخچه بگم و توضیحات اضافه بدم. توی این آموزش هم قصد ندارم ورژن های قبلی آی پلاک رو بررسی کنم.

میخوام مستقیم برم سراغ ورژن جدید (که سال 1400 عرضه شده) و صفر تا صدش رو بریزیم بیرون و امکانات و قابلیت هاش رو با هم ببینیم.

پس توصیه می کنم اگه شما از ورژن قدیمی آی پلاک استفاده می کنید، به ورژن 3.7 ارتقا بدید تا با هم این آموزش رو پیش ببریم. البته ممکنه خیلی از موارد با ورژن های قبلی هم مشابه باشه ولی همیشه آپدیت بودن بهتر از پایبندی به نسخه های قدیمیه.

همچنین سعی میکنم یه سری از تجربه هایی که از خودمون و همکارا در مورد کار با آی پلاک داریم رو هم با شما در میون بذارم تا شاید در شرایط مشابه بتونید از این تجربیات استفاده کنید.

پس...

به زودی با نرم افزار آی پلاک